Laks fra Vorgod Å, Stykket Fra jernbanebroen

Metode Spin
Længde 52 cm
Vægt -

Oppe i god tid, kaffe skal der jo til :) lavet en aftalt med min Søn om vi skulle til Vorgod Å og nappe et par Laks. Mobilen ringer " vi holder nedenfor " ud af døren, shit skal sku da waders med, nå til tilbage. og så afsted. :)

Vi fisker vel 1 times tid, og snakker så lidt om vi skal skifte stykke, men bliver enig om at give stykker nedstrøms et skud. ( ikke en dum ide! )

Martin går foran, jeg kan se det næste stykke ikke linger noget jeg kan spinne i. Så går forbi Martin og står faktisk på grænsen af hvor vi må fiske til og kigger så tilbage opstrøms og synes det ser perfekt ud. Det gjord det Bum 3-4m før jeg er færdig med mit kast hugger den, har exstrem hård bremse så den for ikke lov at løb.
Martin kommer løben til og tilbyder og lande den, det gør han hurtig. Men desværre kaster fisken sig rundt i nettet og skader sig selv.

Så genudsætning er udelukket.!
Savage spinner ( Kobber blad, gule perler) modhager trykket ind!

Tilbage til oversigten

Indberetning

HUSK at alle medlemmer af ALF har pligt til at indberette alle havørred og laksefangster på aarhuslystfiskerforening.dk

Alle havørred og laksefangster fra Skjern Å, Vordgod Å, Holtum Å og Omme Å, skal indberretes på SÅS' hjemmeside, senest 4 dage efter fangst. Læs mere om reglerne for indberetning på http://www.skjernaasam.dk